Спокій – це не що інше, як належний порядок в думках.
М. Аврелій
Перші кроки в професії педагога супроводжуються емоційними переживаннями. Емоції можуть затьмарити сприйняття професійного життя молодого фахівця. Важливим фактором успішної адаптації майбутнього вчителя до роботи є розвинена емоційна компетентність.
З метою формування емоційної компетентності для студентів нашого коледжу 05.02.2024 р., викладачем Аль-Хамадані Н.Д. була організована ІПГ “Школа майбутнього педагога: вчимося контролювати емоції” . Молоді педагоги навчилися розрізняти і контролювати свої емоції. Розвинули емпатію, закріпили почуття поваги, розуміння, позитивного ставлення до всіх учасників освітнього процесу.
Подорож казковою крамницею допомогла учасникам заходу визначити позитивні і негативні прояви емоцій. За допомогою техніки ідентифікації, студенти отримали досвід розпізнання емоції безпосередньо у момент її виникнення; помічаючи фізичну реакцію, тілесні зміни, які їх супроводжують; за думками, які виникають під її впливом.
Завершенням заходу став емоційний аналіз основних сфер життя майбутніх фахівців. Звичка мислити позитивно, як і будь-яка інша, вимагає практики і зосередженості, особливо на початку педагогічної кар’єри.
Шановні студенти! Зберігайте та підтримуйте позитивне ставлення до життя: впевненість, віру, активність, оптимізм. З часом позитивне мислення стане для вашого розуму програмою за замовчуванням.
“Людина страждає не стільки від того,
що відбувається, скільки від того,
як вона це сприймає”.
М. Монтень.