ІПГ “Школа майбутнього педагога: вчимося контролювати емоції”

Спокій – це не що інше, як належний порядок в думках.

                                                                                                            М. Аврелій

Перші кроки в професії педагога супроводжуються емоційними переживаннями. Емоції можуть затьмарити сприйняття професійного життя молодого фахівця. Важливим  фактором успішної адаптації майбутнього  вчителя до роботи є розвинена емоційна компетентність.

З метою формування емоційної компетентності для студентів нашого коледжу 05.02.2024 р., викладачем Аль-Хамадані Н.Д. була організована ІПГ “Школа майбутнього педагога: вчимося контролювати емоції” . Молоді педагоги навчилися  розрізняти і контролювати свої емоції. Розвинули емпатію, закріпили почуття поваги, розуміння, позитивного ставлення до всіх учасників освітнього процесу.

Подорож казковою крамницею допомогла учасникам заходу визначити позитивні і негативні прояви емоцій. За допомогою техніки ідентифікації, студенти отримали досвід розпізнання емоції безпосередньо у момент її виникнення; помічаючи фізичну реакцію, тілесні зміни, які їх супроводжують; за думками, які виникають під її впливом.

Завершенням заходу став емоційний аналіз основних сфер життя майбутніх фахівців. Звичка мислити позитивно, як і будь-яка інша, вимагає практики і зосередженості, особливо  на початку педагогічної кар’єри.

     Шановні студенти! Зберігайте та підтримуйте позитивне ставлення до життя: впевненість, віру, активність, оптимізм. З часом позитивне мислення стане для вашого розуму програмою за замовчуванням.

                                           “Людина страждає не стільки від того,

                                             що  відбувається, скільки від того, 

                                             як вона це сприймає”.

                                                                                    М. Монтень.