Яким може бути урок з молодшими школярами, якщо ти несамовито методично шалена майбутня вчителька? Прерізним. Прегарним. Прецікавим. А якщо при цьому ще й спікерками творчовчительського тандему є випускниці нашого освітнього закладу, а нині вчительки Лисичанського ліцею 13 Ярова Катерина – сертифікована вчителька початкових класів, тренерка з управління конфліктами, з медіаграмотності, учасниця творчих майстерок «Демократична школа», переможниця Хакатону для вчителів «STEM-урок: методичні підходи до уроку та гендерні стереотипи»; Шуруба Дар’я – вчителька початкових класів, спеціалістка по роботі з дітьми з ООП, учасниця літньої школи Microsoft «Хмарні сервіси в освіті».
У межах освітнього компонента «Методика навчання української мови» (викладач-методист Сергієнко Л. В., к. п. н.) студенти 3 курсу спеціальності «Початкова освіта» Крижна Е., Подковиркіна А., Горелкіна С., Свіріденко Д., Нехаєнко С. взяли участь у вебінарах Лабораторії з розвитку критичного мислення Національного центру «Мала академія наук України» “Початкова школа: освітні новації, диджитальність, креативність” – “Коли не нудно або Яким може бути урок у початковій школі” (презентаційно-демонстраційна частина), “Ігрові застосунки та гейміфікація для молодших школярів: творимо разом” (практично-діяльнісна частина).
Під час зустрічі студентки побачили приклади готових розробок цифрових уроків з бібліотеки вчителів-практиків; почули про призначення й функціонал низки онлайн-застосунків та диджитал-інструментів з вуст упевнених користувачів; дізналися, як використати ресурси для дизайнування інтерактивних занять, візуалізації та структурування освітнього контенту, організації продуктивної взаємодії, оцінювання діяльності учня; отримали креативні ідеї для реалізації власних педагогічних задумів.