Педагогічний хакатон “Освіта 2.0: Перезавантаження за Дістервегом”

29 жовтня цикловою комісією загальної та дошкільної педагогіки, дисциплін природничого циклу було організовано та проведено педагогічний хакатон “Освіта 2.0: Перезавантаження за Дістервегом”. Поділимося хайлайтами зустрічі. Отож,235 років тому народився один чоловік, якого можна було б назвати “Ілоном Маском” від педагогіки XIX століття. Його звали Адольф Дістервег, і він вважав, що освіта – це не про зазубрювання дат і формул. Це про розвиток вільної, думаючої та сміливої людини. Він говорив, що вчитель має бути “сонцем” для учнів, а не “хмарою”; що знання, відірвані від життя, – мертві; що головне завдання – навчити вчитися самостійно. Звучить сучасно, чи не так? Крім того, А. Дістервег розробив дидактику розвиваючого навчання, сформулювавши її основні вимоги у вигляді 33 законів і правил. Нічого собі, еге ж!

Під час заходу учасники обмінювалися думками: 

  • брали ідеї 200-річної давнини і перетворювали їх на круті освітні стартапи;
  • створювали медіапродукти, які роблять навчання захоплюючою грою;
  • проєктували школи, в які хочеться бігти зранку;
  • сперечалися і творили майбутнє, в якому “вчитися” = “жити цікаво”.

Запрошуємо переглянути файли  (теку) і дізнатися, чи вдалося майбутнім вчителям по-сучасному представити педагогічну діяльність А. Дістервега. Адже Освіта 2.0 – це МИ!