16 жовтня 2024 р. у ВСП «Лисичанський педагогічний фаховий коледж ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» відбулися батьківські збори для батьків студентів нового набору. Зустріч була присвячена важливим питанням щодо організації та змісту освітнього процесу, адаптації студентів до навчання та підвищення мотивації. Представники адміністрації коледжу детально ознайомили присутніх із ключовими аспектами навчання у закладі та запропонували шляхи вирішення можливих проблем.
Зустріч розпочалася з виступу директора коледжу Оксани Бейс, яка розповіла про головні принципи організації освітнього процесу в закладі. Також до слова були запрошені заступники директора: Лідія Тарарива, яка висвітлила питання навчальної роботи, та Наталія Сергієнко, яка акцентувала увагу на соціально-гуманітарній діяльності коледжу. Вони підкреслили важливість співпраці між викладачами та батьками для створення сприятливого середовища для розвитку студентів.
Крім того, завідувач денного навчання Олена Матліна нагадала про академічну дисципліну та ключові етапи навчання. Соціальний педагог Вікторія Чурілова звернула увагу на можливості підтримки студентів у разі виникнення соціальних труднощів, а головний бухгалтер Яна Кропівцева пояснила фінансові аспекти навчання та особливості оплати освітніх послуг.
Однією з важливих тем стало обговорення проблем, з якими можуть стикатися студенти нового набору під час адаптації до коледжного життя. Едвайзери груп поділилися своїм досвідом та надали корисні поради щодо того, як допомогти студентам подолати труднощі періоду адаптації. Основна увага була приділена питанням психологічної підтримки та комунікації, що відіграє важливу роль у збереженні здорового мікроклімату в навчальному середовищі.
Завершальною частиною зборів стало обговорення проблем мотивації студентів. Завідувач навчально-методичним кабінетом, викладач психології Ганна Пивоварова надала низку рекомендацій, як батьки можуть допомогти своїм дітям зберегти інтерес до навчання. Було зазначено, що важливо не лише підтримувати академічні успіхи, але й сприяти розвитку самостійності та відповідальності. Акцент був зроблений на створенні позитивної атмосфери вдома та підтримці дітей у їхніх навчальних досягненнях.
Загалом, зустріч стала важливим етапом у налагодженні комунікації між батьками та викладачами коледжу. Учасники змогли не лише ознайомитися з особливостями освітнього процесу, але й отримати конкретні поради щодо підтримки студентів під час їхнього навчання. Адміністрація висловила сподівання на подальшу співпрацю з батьками задля створення сприятливих умов для навчання та всебічного розвитку студентів.