Лисичанський педагогічний коледж
 

Новини

26.06.2020

З березня 2020 виконання завдань практичного навчання відбувалося дистанційно. Методисти з різних видів практичної підготовки (Крошка С.А., Толмачова І.А., Саприкіна Т.Г., Мінєнко Г.М., Борисенко Л.Л., Аль-Хамадані Н.Д., Сидоренко Н.М., Ляшенко К.І. та ін.) розробили для студентів спеціальні завдання з метою виконання навчальних програм (розробка конспектів занять, уроків відповідно до освітніх програм закладів освіти, підбір мультимедійного забезпечення підготовлених уроків, підготовка презентацій, відеороликів, оффлайн уроків тощо). Студенти-практиканти 4 курсу (Ворошилова А., Осадча А., Гнатів А., Яцина С., Панкова Л., Міхєєва А. - 4-АПО, Ахтирська Є., Нещерет К., Білецька І., Лихацька К., Кисельова К.- 4-БПО) при проведенні занять доцільно використовували мультимедійні презентації, матеріали освітніх платформ EdEra, Prometheus тощо. Студентки групи 4-АД Шумілова А., Заїка М., Глотова Л., Скорик О., Кряковцева С., Соломянкіна А та ін. впроваджували на заняттях з дошкільнятами диференційовані, групові, тестові завдання; технології «Лепбук», Бізіборд, палички Кюізенера, «Казкові лабіринти гри» (за В.Воскобовичем); мнемотехніки та мнемотаблиці;; здоров'язберігаючі технології («доріжки здоров’я); технологію «тимбілдінг». Результати переддипломної практики студентів знайшли своє вираження у відеозвіті (спеціальність «Дошкільна освіта»), та відеороліка (спеціальність «Початкова освіта»), які розміщені на каналі Ютуб.

Більшість студентів 3 курсу спеціальностей «Початкова освіта», «Фізична культура» з практики «Пробні уроки» та 2 курсу спеціальностей «Початкова освіта», «Технологічна освіта» з практики «Позанавчальна виховна робота» підготували цікаві мультимедійні розробки уроків та занять, записали фрагменти уроків, занять для проведення зі школярами в умовах дистанційного навчання: оффлайн – урок з природознавства «Організм людини» Гринь О. (гр. 3-АПО, методист Мінєнко Г.М.), урок математики « Додавання в межах 20» Мітусової А. (гр. 3-АПО, методист Ляшенко К.І.), уроки з інформатики «Безпечний інтернет» Пономаренко Я., Циганкової Ю. (3-АПО, методист Саприкіна Т.Г.), виховні години «Загадковий світ казок» Ромічевої П. та «Доброта притаманна всім» Мальцевої А. (гр. 2-БПО та 2-АПО, методист Ігнатуша А.Л.) та ін.

У ході педагогічної практики студенти Євдокимова В., Кучерова А., Раповая Я., Сагімбаєва О., Ткаченко В. (гр. 3-БПО) з дисципліни «Я у світі» (методист Толмачова І.Г.) створювали кросворди в програмі Flippingbook, комікси до тем навчальної дисципліни («Ми українці», «Державні символи України», «Дорогами добра», «Я і моя Батьківщина», «Подорож картою України»), підбирали віртуальні подорожі містами України. Результатом діяльності методиста і студентів став е-посібник «Матеріали «Я досліджую світ» , «Я у світі».

Студенти спеціальності «Фізичне виховання» під керівництвом Крошки С.А., Борисенко Л.Л. створювали відео комплекси вправ для загального та спеціального розвитку, розробляли презентацій або відеоролики.

Під час дистанційної роботи методистами Аль-Хамадані Н.Д., Сидоренко Н.М. зі студентами спеціальності «Дошкільна освіта» було організовано студентські флешмоби «Кумедне фото з педагогічної практики», «День вишиванки», «Куточок трудового виховання в ЗДО». Для студентів були організовані консультації з організації трудового виховання дошкільників, планування за програмою «Впевнений старт» та ін. в соцмережі Фейсбук (група «Віртуальна аудиторія»), індивідуальні консультації в Viber.

18 студентів спеціальності «Початкова освіта» (методист Ігнатуша А.Л.) завершили онлайн-курс на платформі ЕдЕра «Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами» (30 годин) та отримали сертифікати, які розміщені на сайті ц/к загальної та дошкільної педагогіки та психології.

З метою отримання новітніх інструментів для роботи вчителя ФК під керівництвом Крошки С.А. 43 студента спеціальності «Фізична культура» пройшли курси та отримали сертифікати студії онлайн-освіти EdEra: «Домедична допомога», «Академічна доброчесність», «Бери і роби»; порталу превентивної освіти «Заклади освіти в умовах епідемії», платформи Prometheus: «Захист прав людей з інвалідністю».

Студенти спеціальності «Журналістика» дистанційно (за допомогою сервісів Viber, Skype, ZOOM, Googl Meet) виконали завдання навчальної (редакційної) практики: дослідили основні аспекти творчої роботи журналіста Вадима Лубчака, склали тематичний макет газети до Міжнародного Дня журналіста.

Бажаємо всім наснаги, творчості в досягненні поставленої мети.

     
     

 

Корисні посилання
Різне

© Відокремлений структурний підрозділ «Лисичанський педагогічний фаховий коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2012-2020