Лисичанський педагогічний коледж
 

Новини

27.02.2018

Всеукраїнська науково-практична конференція
«Перспективи впровадження STEM-навчання в сучасній освіті»

27 лютого 2018 р. у Лисичанському педагогічному коледжі відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Перспективи впровадження STEM-навчання в сучасній освіті».

Почесними гостями заходу були науковці Луганського національного університету імені Тараса Шевченка – Караман О. Л., доктор педагогічних наук, професор, директор навчально-наукового інституту педагогіки і психології; Семенов М. А., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри інформаційних технологій та систем; Мацай Н. Ю., кандидат природничих наук, доцент, декан факультету природничих наук; Бурдун В. В., кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри технологій виробництва і професійної освіти, а також Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти; педагоги Брянківського коледжу, Кадіївського педагогічного коледжу. Дистанційно до роботи долучилися науковці Донбаського національного педагогічного університету, Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка, Бердянського державного педагогічного університету. Активними учасниками конференції стали вихователі та вчителі шкіл м. Лисичанськ, Севєродонецьк, Кремінського та Попаснянського районів.

З вітальним словом до присутніх звернулися Мінєнко Г.М., директор коледжу, Заслужений працівник освіти України та Караман О. Л., доктор педагогічних наук, професор, директор навчально-наукового інституту педагогіки і психології, акцентувавши увагу на STEM-освіті як пріоритетному напряму розвитку освіти України в умовах переходу до Нової української школи.

 
     
 
     
 
     
 
     
 

 

Під час пленарного засідання окреслено загальні положення розвитку STEM-освіти в сучасному світі, особливості впровадження STEM-навчання у закладах освіти, можливості STEAM-освіти в процесі фахової підготовки, можливості інтеграції навчальних дисциплін за принципом STEAM-технологій, компетентності педагога як передумова впровадження STEM-освіти, місію школи в контексті STEM-освіти.

 
     
 
     
 

 

Цікавою, змістовною, творчою була робота на фахових локаціях.

Так, на локації дошкільної освіти вихователями ЗДО «Світлячок» та викладачами предметів дошкільного циклу коледжу окреслено теоретичні аспекти STREAM-освіти як базової ланки STEM-навчання з практичним представленням засобів формування інженерного мислення у дошкільників та геокешингу як засобу реалізації STREAM-освіти в ЗДО.

 
     
 
     
 

 

Локація початкової освіти зорієнтувала роботу в формі «workshop» щодо інноваційних механізмів створення ігрового простору дитини засобами Lego-технологій, створення лепбуку як фактору для реалізації інтегрованих занять, представлених учителями шкіл м. Лисичанськ та студентами спеціальності «Початкова освіта».

 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 

 

На наступності STEM-технологій у системі безперервної технологічної освіти й досвід упровадження STEM-навчання як засобу реалізації проектної технології у процесі підготовки майбутніх вчителів трудового навчання, а також на уроках трудового навчання в ЗСО акцентували увагу учасники локації технологічної освіти.

 
     
 
     
 

 

Корисні посилання
Різне

© ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2012-2018