Лисичанський педагогічний коледж
 

Новини

12.12.2017

«Інклюзивна освіта – це один із ключових чинників
формування ХХІ століття
як епохи толерантності й рівноправ'я»
Марина Порошенко

V Всеукраїнська науково-практична конференція «Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти»

Реформа інклюзивної освіти в Україні набирає потужних обертів. Лисичанський педагогічний коледж активно впроваджує сучасні аспекти реабілітації «особливих» студентів та учнів і готує майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному просотрі. 12 грудня 2017 року відбулася ювілейна Всеукраїнська науково-практична конференція «Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти».

Започаткована благодійна акція «Собака-обнімака», де всі бажаючі змогли сфотографуватися з пухнастими улюбленцями.

З вітальним словом до учасників звернулася директор коледжу Мінєнко Г.М. Цього року розширилася географія участі вищих закладів освіти щодо обговорення даної проблеми: Науково-дослідний інститут фізичного виховання і спорту ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка», Харківська державна академія фізичної культури, ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет» (Слов'янськ ), Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

В роботі конференції взяли участь 90 представників різних закладів освіти Луганської, Донецької, Харківської областей та з міста Умань

Різноплановими та вкрай актуальними були доповіді на пленарному засіданні: Ляшенко К.І. – викладач дисциплін математичного циклу Лисичанського педагогічного коледжу) «Інклюзивна освіта у новій українській школі»; Виноградов О.О. – к . мед. н., доцент, зав.кафедри фізичної реабілітації та здоров'я людини Науково-дослідного інституту фізичного виховання і спорту «Стан та перспективи розвитку реабілітаційної допомоги в Україні»; Ткачов С.І. – проректор з науково-педагогічної роботи, професор кафедри педагогіки та психології, доктор пед. наук, професор Харківської державної академії фізичної культури); Зуєва О.П. – асистент вихователя КДНЗ №14 «Білочка» м. Сєвєродонецьк «Інноваційні підходи у роботі з дітьми-аутистами»; Тищенко О.В. – практичний психолог Кремінської загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 «Досвід роботи експериментального навчального закладу регіонального типу з формування культури здоров'я всебічно розвиненої особистості»; Григор'єва А.І. – директор КЗ «Лисичанська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів № 29 «Впровадження здоров'язбережувальних технологій у розвиток особистості школяра»; Шевченко Г.М. – вихователь-методист КДНЗ (ясла-садок) комбінованого типу №10 Сєвєродонецької міської ради «Лялька як персона: інноваційний педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини».

Феєричним продовженням наукового форуму стало проведення майстер-класу «Бебі бумс – метод корекційного та розвивального впливу в роботі з дітьми». Цвік О.С. – Майстер спорту України по спорту з собаками, викладач фізичного виховання ЛПК) та Пастушкова Ю.С. – аніматор. Ведучі показали, що собака стає сполучною ланкою між дитиною і батьками, вона допомагає спілкуванню в сім'ї, знімає назріваючі конфлікти. Такого результату можна досягти тільки при правильній методиці виховання і соціалізації дитини і собаки. Учасники отримали море позитивних емоцій від шедеврального виступу улюбленці Фікі.

Плідною стала робота студій «Особливості надання оздоровчо-корекційної роботи дітям з особливими потребами в дошкільних закладах освіти» та «Концепція інтеграції та включення дітей до навчання у сучасних закладах освіти».

Майстер-класи показали викладачі коледжу (Крошка С.А., Борисенко Л.Л., Сидоренко Л.Л.), вихователі, психологи, вчителі-дефектологи-логопеди (Кочерова П.В., Гончарова В.О., Бєльченко О.О., Жук О.В., Міньковська І.В., Єгорова М.В., Чугаєнко О.О., Семейко Т.О., Чепурко В.В., Киричук С.О.), керівники та завідувачі центрів (Волошина Т.І., Жданович І.О., Владикіна Д.О., Лесна О.М.), які продемонстрували високий рівень обізнаності та фахової компетентності використання різних форм та методів роботи з дітьми з ООП.

Присутні отримали сертифікати, збірки матеріалів статей до Всеукраїнської науково-практичної конференції. Озброїлися новими знаннями, уміннями та навичками щодо впровадження освіти з дітьми з ООП.

В подальшому плануємо долучитися до модернізації змісту української «особливої» освіти; розкрити особливості та умови підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти; виокремити психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги – комплексні системи заходів з організації освітнього процесу.

     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 

 

Корисні посилання
Різне

© ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2012-2018