Лисичанський педагогічний коледж
 

Новини

28.11.2013

За ініціативою Лисичанського педагогічного коледжу 28 листопада на базі ЗОШ № 18 м.Сєвєродонецька відбувся регіональний методичний міст «Валеоуроки як основа забезпечення здорового навчального середовища».

На засіданні були присутні Гончаренко Н.О. – заступник директора з науково-методичної роботи, викладачі предметної (циклової) комісії фізичного виховання (Крошка С.А., Борисенко Л.Л., Варфоломєєва К.В., Єршов С.І., Баранов Д.І.), викладач психології Заплаткіна Н.В.; представники відділу освіти Сєвєродонецької міської ради, директор ЗОШ № 18 Фоменко Н.А., заступник директора з НВР Гриньова Л.Г., вчителі школи; психолог ЗОШ № 27 м.Лисичанська Старовойтова М.С. Освітяни роздивилися актуальні проблеми щодо використання оздоровчої інноваційної діяльністі педагога в сучасному навчальному закладі.

Змістовним був виступ голови циклової комісії фізичного виховання коледжу Крошки С.А., яка акцентувала увагу на актуальній на сьогоднішній день темі збереження здоров'я та розкриття соціально-економічних аспектів культури здоров'я як складової загальної культури особистості. Розкрила класифікацію технологій збереження здоров'я та ознайомила присутніх з досвідом роботи щодо використання здоров'язберігаючих технологій у навчально-виховному процесі Лисичанського педагогічного коледжу.

Викладач коледжу Заплаткіна Н.В. провела тренінгові вправи щодо психологічного здоров'я та шляхів його збереження, які вразили вчителів шкіл своєю новизною і практичністю. На прикладі показала, як можна проводити відповідні психолого-педагогічні, корегувальні, реабілітаційні заходи з метою забезпечення успішності навчальної діяльності та її мінімальної фізіологічної «вартості», поліпшення якості життя суб'єктів освітнього середовища.

Колеги Сєвєродонецької школи показали майстер-класи щодо використання технологій формування здоров'язберігаючих компетентностей учнів (пальчикова гімнастика, елементи масажу, стретчинг, дихальна гімнастика, вплив ароматичних ефірних масел, використання кольоротерапії). Розкрили сутність здоров'язберігаючих та здоров'яформуючих технологій, які дозволяють зберігати наявний стан учнів (робота на базі фітокімнати, сухий басейн, соляна кімната), формувати більш високий рівень їхнього здоров'я, навичок здорового способу життя, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку (на прикладі роботи гуртка «Здоров'ятко»).

Психолог ЗОШ № 27 м.Лисичанська поділилася щодо організації роботи по адаптації школярів як одного з аспектів збереження психологічного здоров'я.

За резултатами методичного мосту всі присутні отримали сертифікати, підвели підсумки та намітили плани на майбутнє співробітництво.

 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     
 
     

 

Корисні посилання
Різне

© ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка», 2012-2016